Shopping Haul - Cumparaturi la Lidl

Buna fetelor,

Se pare ca drumurile mele la Lidl sunt cu noroc, atat timp cat nu ma duc sa caut ceva ce chiar imi doresc. De exemplu, ieri am fost sa caut un ceai, am luat un ceai de menta, si pe langa ceai, am gasit si urmatoarele:


* dischete demachiante - chiar ieri am terminat un pachet, asa ca le-am insfacat in graba pe acestea cand le-am vazut;
* tonic penttru ten Cien - recunosc, m-a tentat tare modul de folosire si faptul ca nu are alcool in compozitie
* demachiant Cien cu pompita. Vazusem in blogosfera cu ceva timp in urma demachiantul acesta, am fost, l-am cautat, nu era, m-am bosumflat, mi-am intruit iubitelul din dotare sa intre in fiecare Lidl pe care-l vede in deplasarea lui prin tara, nici el nu l-a gasit. Si ieri minunea s-a intamplat si l-am gasit in minusculul Lidl din orasul meu. Me happy :)

Pana una-alta, demachiantul sta pe tusa, ca mai am inca putin de termnat din altul, dar cu siguranta va voi prezenta un review.

Voi ce ati mai cumparat in ultima vreme?

Kiss Kiss.

Share:

37 comentarii

  1. Sa le folosesti cu drag !
    Eu am cumparat oje :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lotiune de curatat fata, gel de dus cu aroma de portocale, chestii din astea. :) xo

    RăspundețiȘtergere
  3. produsele cien sunt foarte bune, eu am incercat sapunul lichid , balsamul de par si samponul de la ei si am fost multumita

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am dat iama tot in oje in ultimele zile. azi am reusit performanta de a cumpara chiar cinci :D le arat in curand pe blog. eu, una, m-am indragostit! a, da, am luat si eu dischete demachiante de la lidl, dar eu folosesc iseree, nu softino :p

    RăspundețiȘtergere
  5. demachiantul ala arata tare bine, astept ceva pareri despre el

    RăspundețiȘtergere
  6. Dischetele demachiante sunt foarte bune! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Dischetele sunt preferatele mele. Momentan am Iseree, dar tot astea imi plac mai mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu placere!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    RăspundețiȘtergere
  9. dischetele sunt si preferatele mele.

    eu n-am vazut inca demachiantul cu pompita sichiar ieri am fost la lidl :).

    eu am plecat cu jeleuri de mar si cidru :)). si-un pui si fructe si apa si altele :))))))))))))), dar primele sunt cele mai importante!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu folosesc produsele Cien, sunt calitativ foarte bune, dar demachiant cu pompita inca nu am vazut! Sa le folosesti cu bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Demachiantul il am si eu de putin timp si imi place. :)

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place mult magazinul Lidl. Mereu gasesti chestii faine acolo. Sa le folosesti cu drag. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. La Lidl mereu iti imbogatesti colectia de Stikeez:))

    RăspundețiȘtergere
  14. lotiunea tonica are sistem de dozare ca si acetona?

    RăspundețiȘtergere
  15. Mai de cand tot zic sa incerc si eu Cien de la Lidl si mereu ma blochez la raioanele de dulciuri si snacksuri si uit sa mai plec de acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Am avut si eu geluri de dus de la Cien!! Sunt cat de cat ok!

    RăspundețiȘtergere
  17. Din pacate fetelor nici eu nu va mai recomand Dolly Skin nu din cauza produselor care sunt excelente ci din cauza tipei care gestioneaza site-ul..in primul rand eu am fost o clienta veche de cativa ani dar din pacate Olivia ma dezamagit. obisnuiam sa fac plata in avans la penultima comanda produsele mi-au venit dupa 3 luni de la plata dupa indelungi contactari fara raspuns iar la ultima comanda au trecut de atunci 6 luni si nici acum nu am primit nimic. Desigur ca daca am postat un comentariu pe site si pe fb pt clientii a fost neserioasa si la sters. In concluzie va recomand sa va comandati produse de pe ebay sunt undeva la jumatate de pret sau cel mult 75% fata de Dolly Skin si va vin gratis prin posta internationala.eu de 6 luni doar asa procedez..va pup

    RăspundețiȘtergere