Cum am folosit uleiul de cocos de la Solaris

Buna fetelor,

In urma cu ceva timp am primit de la Solaris 3 uleiuri, iar primul incercat a fost cel de cocos.


Deja eram familiarizata cu uleiul de cocos, folosisem si inainte, asa ca am vrut sa il supun la teste, sa vad cat de bun este.

Uleiul de cocos vine in mai multe cantitati, in borcanele de sticla de 40 ml, 100 ml, 200 ml si 300 ml. Uleiul este presat la rece, ceea ce inseamna ca este nerafinat chimic, fiind presat mecanic.

 

Uleiul de cocos contine colina, un nutrient existent in nuca de cocos, dar si o cantitate mica de vitamine si minerale, vitamina E, vitamina K, fier, fitosteroli, omega 6 etc.
Uleiul de cocos este solid la temperaura camerei, si devine lichid la temparaturi mai mari de 24 de grade. Asta inseamna ca, la contactul cu pielea, se topeste instant.

Ca si textura, uleiul de cocos de la Solaris mi s-a parut a fi cumva aerat, iar acest lucru m-a ajutat in aplicarea lui, nu este inodor, si se simte usor mirosul delicios de cocos.


Eu l-am folosit cu succes astfel:

  • O lingurita in fiecare dimineata, avand un gust delicios si imbunatatind absorbtia substantelor nutritive, fiind anti-inflamator, anti-bacterian, anti-fungic si anti-viral.
  • Hidratant pentru piele- l-am aplicat pe buze, in jurul ochilor, pe ridurile fine, pe genunchi, pe coate, pe corp dupa epilare, oferindu-mi de fiecare data nivelul de hidratare optim.
  • Tratament pentru par - l-am aplicat ca si masca de par, inainte de spalare, lasandu-l pe par cat mai mult timp, dar si ca balsam leave-in, aplicandu-l pe varfurile parului umed sau uscat.
  • Demachiant pentru ochi - inlaturand delicat rimelul si in acelasi timp oferindu-mi si o hranire in profunzime a genelor.
  • Exfoliant - amestecat cu zahar, am facut un exfoliant home-made pentru buze si restul corpului, care mi-a lasat pielea incredibil de fina si catifelata.
Voi ce intrebuintari ati gasit uleiului de cocos?

Kiss Kiss.


Share:

14 comentarii

  1. trebuie sa imi iau si eu, mai ales ca este in borcanel este mai usor de scos decat din plastic(eu cel putin am avut ostica de plastic si ma enervam de cate ori vroiam sa folosesc)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a parut adorabil borcanasul acesta mic, cu siguranta este simplu de utilizat, comparativ cu o sticluta!

      Ștergere
  2. Il am trecut pe listuta...momentan nu l-am cautat prea mult, insa sigur il voi cumpara curand. Am inteles ca este bun si pentru matreata! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. nu l-am folosit insa vazand cate utilitati are merita achizitionat

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte interesant, eu nu am folosit pana acum, dar cred ca il voi incerca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Noroc cu articolul tau!
    Mi-ai reamintit ca nu mai am niciun picsi trebuie sa ma reaprovizionez.
    Si eu il folosesc in aceleasi scopuri. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Oau! Cate intrebuintari! Merita cumparat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu il aplic in zona de sub ochi, pe par si cateodata inlocuiesc crema de seara cu ulei de cocos. Te pup!

    RăspundețiȘtergere